Falsafah dan Strategi

Pendekatan pengurusan kami

Johnson & Johnson adalah sebuah syarikat yang memiliki kekuatan yang berkekalan. Johnson & Johnson adalah produk istimewa yang memainkan peranan dalam membantu berjuta-juta rakyat di dunia dengan baik melalui lebih daripada satu abad perubahan. Sebagai sains kesihatan manusia dan kesejahteraan telah berkembang, Johnson & Johnson dapat berkembang bersama. Yang lebih penting, Johnson & Johnson dapat membantu membentuk dan menentukan kesihatan dan kesejahteraan dalam setiap kehidupan seharian. Produk kami, perkhidmatan dan idea kini menyentuh kehidupan sekurang-kurangnya satu bilion orang setiap hari.
Kami mengkreditkan kekuatan dan ketahanan kepada pendekatan yang konsisten untuk menguruskan perniagaan kami, dan ciri-ciri orang kita. Kami berpandukan semua yang lakukan oleh kredo, pengurusan dokumen yang mengarang lebih daripada 60 tahun yang lalu oleh Robert Wood Johnson, bekas pengerusi dari 1932 hingga 1963, dan oleh empat prinsip strategik.

Kredo kami : Falsafah Panduan Kami

Falsafah yang membimbing perniagaan kami adalah kredo kami, set nilai-nilai yang telah berkhidmat sebagai kompas strategik dan moral untuk generasi pemimpin dan pekerja Johnson & Johnson ke atas semua, kredo kami mencabar kita untuk meletakkan keperluan dan kesejahteraan rakyat. Ia juga berkisar tentang tanggungjawab yang kita ada kepada pekerja-pekerja kita, kepada masyarakat di mana kita hidup dan kerja dalam masyarakat dunia, serta kepada para pemegang saham kami. Kami percaya kredo kami adalah satu pelan induk untuk pertumbuhan jangka panjang dan kemampanan bahawa, AOS sebagai relevan pada hari ini apabila ia ditulis.

Kredo Nilai Kami

Secara umum Berdasarkan Kesihatan Manusia
Lebih daripada 250 syarikat operasi kami mempunyai tetingkap tempatan kepada keperluan pelanggan yang baru muncul, pembangunan saintifik dan teknologi di seluruh dunia. Kita beralih mereka gambaran tentang produk baru yang inovatif dan kadang-kadang keseluruhan perniagaan baru. Ia membolehkan kami untuk memindahkan pencapaian saintifik, wawasan pemasaran dan kepakaran pembuatan dengan mudah melalui pelbagai perniagaan kami. Asas yang luas telah membantu kita membawa sains yang lebih kepada produk kesihatan yang digunakan manusia  setiap hari.

Pengurusan Pendekatan Decentralized
Setiap fungsi operasi  syarikat kami sebagai perniagaan kecil sendiri. Mereka memiliki sifat keusahawanan dalam watak, dan mereka tahu bahawa kejayaan mereka bergantung kepada menjangkakan pelanggan, keperluan Ao dan menyampaikan penyelesaian yang bermakna, dan berkualiti tinggi. Manakala rakyat kita beroperasi dalam suasana yang syarikat kecil, mereka juga mempunyai akses untuk mengetahui atau bagaimana sumber syarikat Fortune 50. AOS seperti mempunyai berpuluh-puluh rakan strategik di hujung jari mereka.

Diuruskan bagi Jangka Panjang
Kami memberikan tumpuan kepada asas-asas perniagaan kami, dan menguruskan dengan generasi akan datang. Walaupun kami memerhatikan mengenai trend sosial dan saintifik, kami pastikan syarikat-syarikat kami memiliki keseimbangan jangka pendek dan jangka panjang dalam perancangan strategik mereka. Kami melabur dalam menjanjikan perniagaan baru di samping mengekalkan kedudukan kepimpinan dalam perniagaan yang memiliki pertumbuhan tinggi. Kami memberi tumpuan ke atas kemampanan, dan sentiasa mengkaji ekonomi utama, alam sekitar, dan pekerja kesihatan serta petunjuk keselamatan untuk memastikan kita berada di jalan yang benar. Pada tahun lepas, kami telah menubuhkan sebuah dana inovasi dalaman untuk bersiap sedia mengubah sistem kesihatan dan kesejahteraan.


Rakyat dan Nilai
Rakyat dan aset merupakan nilai yang paling penting Johnson & Johnson. Kita tahu bahawa setiap ciptaan, setiap produk, dan setiap penemuan yang kami bawa kepada kesihatan manusia dan kesejahteraan telah member manfaat kepada manusia. Rakyat kita berusaha dengan bersungguh-sungguh untuk membuat perubahan. Kami percaya nilai-nilai yang dikongsi yang terkandung dalam kredo kami membantu kami menarik dan mendorong orang yang paling berbakat di dunia.