Pendekatan pengurusan kami
Johnson & Johnson adalah sebuah syarikat yang memiliki kekuatan yang
berkekalan. Johnson & Johnson adalah produk istimewa yang memainkan peranan
dalam membantu berjuta-juta rakyat di dunia dengan baik melalui lebih daripada
satu abad perubahan. Sebagai sains kesihatan manusia dan kesejahteraan telah berkembang,
Johnson & Johnson dapat berkembang bersama. Yang lebih penting, Johnson
& Johnson dapat membantu membentuk dan menentukan kesihatan dan
kesejahteraan dalam setiap kehidupan seharian. Produk kami, perkhidmatan dan
idea kini menyentuh kehidupan sekurang-kurangnya satu bilion orang setiap hari.
Kami mengkreditkan kekuatan dan ketahanan kepada pendekatan yang
konsisten untuk menguruskan perniagaan kami, dan ciri-ciri orang kita. Kami
berpandukan semua yang lakukan oleh kredo, pengurusan dokumen yang mengarang
lebih daripada 60 tahun yang lalu oleh Robert Wood Johnson, bekas pengerusi
dari 1932 hingga 1963, dan oleh empat prinsip strategik.
Kredo kami : Falsafah Panduan Kami
Falsafah yang membimbing perniagaan kami adalah kredo kami, set
nilai-nilai yang telah berkhidmat sebagai kompas strategik dan moral untuk
generasi pemimpin dan pekerja Johnson & Johnson ke atas semua, kredo kami
mencabar kita untuk meletakkan keperluan dan kesejahteraan rakyat. Ia juga berkisar
tentang tanggungjawab yang kita ada kepada pekerja-pekerja kita, kepada
masyarakat di mana kita hidup dan kerja dalam masyarakat dunia, serta kepada
para pemegang saham kami. Kami percaya kredo kami adalah satu pelan induk untuk
pertumbuhan jangka panjang dan kemampanan bahawa, AOS sebagai relevan pada hari
ini apabila ia ditulis.
Kredo Nilai Kami
Secara umum Berdasarkan Kesihatan Manusia
Lebih daripada 250 syarikat operasi kami mempunyai tetingkap tempatan
kepada keperluan pelanggan yang baru muncul, pembangunan saintifik dan
teknologi di seluruh dunia. Kita beralih mereka gambaran tentang produk baru
yang inovatif dan kadang-kadang keseluruhan perniagaan baru. Ia membolehkan
kami untuk memindahkan pencapaian saintifik, wawasan pemasaran dan kepakaran
pembuatan dengan mudah melalui pelbagai perniagaan kami. Asas yang luas telah
membantu kita membawa sains yang lebih kepada produk kesihatan yang digunakan
manusia setiap hari.
Pengurusan Pendekatan Decentralized
Setiap fungsi operasi syarikat kami sebagai perniagaan kecil
sendiri. Mereka memiliki sifat keusahawanan dalam watak, dan mereka tahu bahawa
kejayaan mereka bergantung kepada menjangkakan pelanggan, keperluan Ao dan
menyampaikan penyelesaian yang bermakna, dan berkualiti tinggi. Manakala rakyat
kita beroperasi dalam suasana yang syarikat kecil, mereka juga mempunyai akses untuk
mengetahui atau bagaimana sumber syarikat Fortune 50. AOS seperti mempunyai
berpuluh-puluh rakan strategik di hujung jari mereka.
Diuruskan bagi Jangka Panjang
Kami memberikan tumpuan kepada asas-asas perniagaan kami, dan
menguruskan dengan generasi akan datang. Walaupun kami memerhatikan mengenai trend
sosial dan saintifik, kami pastikan syarikat-syarikat kami memiliki keseimbangan
jangka pendek dan jangka panjang dalam perancangan strategik mereka. Kami
melabur dalam menjanjikan perniagaan baru di samping mengekalkan kedudukan
kepimpinan dalam perniagaan yang memiliki pertumbuhan tinggi. Kami memberi
tumpuan ke atas kemampanan, dan sentiasa mengkaji ekonomi utama, alam sekitar,
dan pekerja kesihatan serta petunjuk keselamatan untuk memastikan kita berada
di jalan yang benar. Pada tahun lepas, kami telah menubuhkan sebuah dana
inovasi dalaman untuk bersiap sedia mengubah sistem kesihatan dan
kesejahteraan.
Rakyat dan Nilai
Rakyat dan aset merupakan nilai yang paling penting Johnson &
Johnson. Kita tahu bahawa setiap ciptaan, setiap produk, dan setiap penemuan
yang kami bawa kepada kesihatan manusia dan kesejahteraan telah member manfaat
kepada manusia. Rakyat kita berusaha dengan bersungguh-sungguh untuk membuat
perubahan. Kami percaya nilai-nilai yang dikongsi yang terkandung dalam kredo
kami membantu kami menarik dan mendorong orang yang paling berbakat di dunia.